Nyári TAG

vasárnap, június 11, 2017

Sziasztok! Ismét egy személyes cikkel jöttem amiből megtudhatjátok az én nyári dolgaimat. Ezt a TAG-et Anettnál láttam. Ha van kedvetek akkor töltsétek ki ti is, írjátok meg nekem, hogy énis elolvashassam a tieteket, kíváncsi vagyok rá.:)

Nyáron hajmosás után magától szárad a hajad vagy megszárítod?
-Nagyon változó ez nálam. Ha göndör/hullámos fürtöket szeretnék akkor hagyom, hogy magától száradjon meg. De mikor sietnem kell, akkor hajszárítóval szárítom meg. 

Fagyi vagy jégkrém?

-Nem igazán vagyok oda értük. De ha nagyon  meleg van akkor megesik, hogy egy gombóc fagyit ( ami csak gyümölcsös) kérek. De nálam inkább a jégkása az ami lehűt engem. 

Szoknya vagy rövidnadrág?
-Ha pl tavaly vagy azelőtt megkérdezték volna tőlem ezt, akkor egyértelműen a rövidnadrágot mondtam volna. Most is szeretem. Attól függ igazából, hogy hova megyek, és milyen pólót/trikót veszek fel. De inkább egyrészes ruhákat hordok. 

Tenger vagy tópart?
-Egyértelműen tenger. Kiskorom óta minden nyáron tenger mellett voltunk így nagyon megszerettem, mint az élővilágát, illatát. Imádok benne úszni. 

Hányas faktorú naptejet használsz?
-Általában 30 faktorú. De gyakran elfelejtem lekenni magam sajnos, és meg is van az eredménye. 

Kedvenc kiegészítő nyárra?
-Nem rég vettem egy jó szalmakalapot, szerintem az lesz az idei nyári kedvenc kiegészítőm.

Saru vagy flip-flop?
-Flip-flop, ha tengerparton vagyok. Városnézéshez inkább egy tornacipőt veszek fel. 

Kedvenc nyári sport?
-Jó kérdés. Búvárkodás annak számít? Mert ha igen akkor talán az. Na meg a labdázás a vízben, az örök.

Kedvenc fesztivál?
-Ami Tatán szokott lenni Víz Zene Virág fesztivál. De ahova mindenképpen elszeretnék jutni az a Sziget. A mostani nyár fesztiválja szerintem a Balatonon lesz! :)

Hová mész idén nyaralni?
-Horvátország, azon belül Trogirba. 

Ha tetszett a bejegyzésem akkor kövess be, hogy elsők között értesülj az újabb bejegyzéseimről. 
Puszi:

You Might Also Like

0 megjegyzés

Mert imádom őket

Ennyien jártak itt.

Instagram